פוסטים

השוואת ביטוח נסיעות לתאילנד

השוואת ביטוח נסיעות לתאילנד
Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לתאילנד, מה הוא כולל וכמה יעלה בממוצע ליום? – ריכזנו עבורכם כמה דגשים שחשוב להכיר לפני שממריאים למזרח הרחוק, המשיכו לקרוא. 

החשיבות של ביטוח נסיעות לתאילנד

תאילנד היא יעד תיירותי פופולרי מאוד עבור ישראלים, אבל היא גם ארץ עם מערכת בריאות ציבורית מוגבלת. במקרה של תאונה, מחלה או אירוע לא צפוי אחר, ביטוח נסיעות לתאילנד יכול לספק לכם את הכיסוי הביטוחי הנדרש. ומניסיון העבר של ישראלים רבים בחו"ל, אנחנו יכולים להגיד לכם שבתאילנד הביטוח נדרש במקרים לא מעטים. זאת, עקב האופי של הטיול בתאילנד, הכולל פעילויות אקסטרים, רכיבה על אופנועים (לא פעם ללא ביטוח או אפילו רישיון), מסלולי טיולים אתגריים ועוד. כל זאת, עוד הרבה לפני שדיברנו על מחלות, נגיפים, וירוסים ובקטריות המצויות במזרח הרחוק, כולל בתאילנד. באופן כללי, אלו הן הסיבות לכך שכל כך חשוב לרכוש ביטוח נסיעות למזרח הרחוק ולתאילנד. 

מה מכסה ביטוח נסיעות לתאילנד?

ביטוח נסיעות לתאילנד מכסה את הוצאות הטיפול הרפואי בחו"ל, כולל אשפוז, אך חלק מהביטוחים כוללים גם כיסוי עלויות הכרוכות בניתוחים, במתן תרופות, שירותי אמבולנס ועוד. בנוסף, ביטוח נסיעות למזרח הרחוק מכסה גם הוצאות נוספות, כגון:

  • הוצאות פינוי רפואי לישראל.
  • הוצאות חזרה מוקדמת לישראל מתאילנד עקב מחלה או תאונה.
  • הוצאות ביטול או קיצור נסיעה, כולל ביטולי טיסות ובתי מלון (אלו הן בד"כ הרחבות).
  • הוצאות אובדן או נזק לרכוש אישי.

מה כדאי לדעת על השוואת מחירי ביטוח נסיעות?

נכון, אין חובה חוקית לרכוש ביטוח נסיעות לתאילנד, אבל כן יש איזושהי "חובה צרכנית" לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל. מומלץ בחום לעשות זאת, במיוחד אם אתם מתכננים טיול ארוך או פעילויות אתגריות, כאש/ר מקרים אלו בד"כ יצריכו רכישת ביטוח לא זול. ככלל, אורך הטיול יהווה את אחד מהפקטורים העיקריים לקביעת המחיר של הביטוח, שכן הפוליסות משולמות לפי מספר הימים שתימצאו בחו"ל. בסופו של דבר, השוואת מחירי ביטוח נסיעות יכולה לחסוך עשרות אחוזים בפוליסה, במיוחד אם אתם נדרשים לרכוש מספר פוליסות (כמו במקרים של משפחות עם ילדים). 

איך עושים השוואת מחירי ביטוח נסיעות?

כידוע לכל מי שאי פעם נדרש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, מחירי ביטוח הנסיעות משתנים לעיתים באופן משמעותי בין חברות הביטוח השונות. לכן, חשוב לעשות השוואה ובסופה גם הזמנת ביטוח נסיעות לתאילנד ובכלל למזרח הרחוק. השוואת מחירי ביטוח נסיעות כוללת, בראש ובראשונה, סקירה של מחירים לפני הרכישה, כדי למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם. על מנת לעשות את ההשוואה בצורה נכונה ובאופן כזה שיוזיל עלויות בכיס, חשוב לקבל לפחות 3 הצעות מחירים מחברות ביטוח שונות. לסיכום, נשאיר אתכם עם ההמלצה הבאה – ערכו את השוואת המחירים כמה שיותר מוקדם, במיוחד אם אתם מתכננים טיול בעונה התיירותית של תאילנד. בהצלחה, וטיסה נעימה! 

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

איי תאילנד

עד שאתם טסים לתאילנד, אל תתפשרו על טיול פחות ממושלם!

המחירים הנמוכים ביותר! לילה במלון מתנה! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם באתר 2East.