פוסטים

קח מקל, קח תרמיל, קח ביטוח- מותאם ומועיל

קח מקל, קח תרמיל, קח ביטוח- מותאם ומועיל
Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

הקצב הלטיני והקרנבלים בדרום אמריקה, הקסם והניחוח האוריינטלי של המזרח הרחוק או הנופים עוצרי הנשימה של אירופה- כל יעד בעולם מעניק חוויה שונה וטיול עומק, כאשר מתרחקים מאזורי התיירות ומלונות היוקרה, אורזים את כל הנדרש לתקופה בת מספר חודשים על תרמיל גב, ועושים שימוש בתחבורה המקומית וברגליים לשוטטות ולהכרות עם המקום והתרבות הייחודית לו.

לטיול תרמילאים מאפיינים שונים מן החופשות המשפחתיות והנסיעות העסקיות לחו"ל, וכפועל יוצא גם חשיפה לסיכונים אחרים. במטרה לספק מענה לכל הללו נולדה בחברות הביטוח פוליסת ביטוח חו"ל מותאמת- ביטוח תרמילאים.

מהו ביטוח תרמילאים

ביטוח תרמילאים הוא ביטוח מודולרי ומותאם אישית לצרכיו של המטייל. הביטוח יתבסס על פוליסת ביטוח חו"ל סטנדרטית הנהוגה בחברות הביטוח ומספקת כיסוי להוצאות רפואיות ותרופות, תוך הרחבת הביטוח באמצעות תוספת של כיסויים ייחודיים ומותאמים ליעד הנסיעה, לתקופת הנסיעה, לאופי הטיול והאטרקציות הצפויות, להגנה על רכוש וציוד ולסיכונים ייחודיים.

תקופת הביטוח

אחד המאפיינים של טיולי תרמילאים הוא כרטיס פתוח- כרטיס טיסה חד כיווני ליעד ללא תאריך חזרה. מאחר וביטוח חו"ל נדרש מרגע בו ניתקו גלגלי המטוס מן הקרקע בישראל ועד לנחיתה לצלילי הבאנו שלום עליכם, ניתן לרכוש ביטוח תרמילאים בשתי דרכים:

  • רכישת ביטוח לתקופה המקסימלית האפשרית לטיול, כאשר חזרה מוקדמת יותר תזכה את המטייל בזיכוי יחסי בהתאם לתקופה בה טייל בפועל.
  • רכישת ביטוח חו"ל לתקופה מוערכת, תוך אפשרות להרחבת מועד הביטוח בכל עת, באמצעים דיגיטליים ותוך הנגשת השירות על ידי חברת הביטוח.

כיסויים ייחודיים בביטוח תרמילאים

  • איתור וחילוץ- בשונה מחופשה אורבנית המתרחשת בין כולי המלון לאטרקציות, התרמילאים נוטים להכיר את הטבע המקומי, לטפס לגבהים פיזיים ורוחניים, לנדוד בין כפרים מנותקים מן הציוויליזציה ולעתים לאבד קשר עם הקרובים המודאגים בישראל. שירותי איתור וחילוץ מיועדים למקרים של היעדרות מטייל, בין אם בשל סכנה ידועה ובין אם לאו, ומאפשרים הפעלת צוותי איתור וחילוץ מקומיים מכל מקום, ובכל סיטואציה.
  • ספורט אתגרי- גם המטיילים הפחות ספורטיביים, עשויים לאורך תקופת הטיול לרצות לוותר על אזור הנוחות, לצאת למסע טיפוס, לקפוץ בנג'י, לצאת לרפטינג סוער או לגלוש במורד הר מושלג. פעילויות אלו טומנות בחובן סיכונים מרובים וייחודיים ואינם נכללים בחבילת ביטוח חו"ל בסיסית, ונדרשים להרחבה ייחודית.
  • חילוץ כתוצאה משימוש בסמי הזיה- אמנם הבטחתם לאמא שלא, ובוודאי שלא התכוונתם, אבל בין אם השימוש בסמי ההזיה בוצע במשובת נעורים וקלות דעת ובין אם באמצעות גורם שלישי ושלא מדעת, פגיעה מנטאלית ואובדן שיקול הדעת בחו"ל מצריך יד מכוונת ואחראית למטוס הביתה.
  • קו טלפון זמין 24/7 להתייעצות עם רופא בעברית- לרגעים שלא מרגישים טוב, שלא ברור אם הנפיחות ברגל מסוכנת, אם כדאי לקחת כדור שהשאיר מטייל אחר להורדה של החום, ולכל מקרה בו שירות רפואי פרונטלי פחות נגיש.
  • אפליקציה ייעודית לאיתור רופא, בתי חולים ושירותים רפואיים- כי לך תשאל קולומביאני במאצ'ו פיצ'ו, בשפה האנגלית, איך מגיעים לרופא עור.
  • ביטוח רכוש- ביטוח נסיעות לחו"ל מתייחס ברובו לכיסוי הניתן לטובת קבלת שירותים רפואיים בחו"ל, טיולי תרמילאים מתאפיינים בנשיאת כל הרכוש כולו על תיק גב אחד, כמו גם שוטטות באזורים המועדים לגניבות. אז בין אם מדובר בתרמיל שנרכש בחנות מטיילים בישראל, ומכיל את כל הציוד האישי לחצי השנה הקרובה, ובין אם מדובר במכשיר הנייד, במצלמה או בלפטופ, כיסוי ביטוח רכוש יבטיח העברה מידית של הכסף לביט של המבוטח, שיראה באירוע עיכוב קל ויוכל לצאת לקניות ולהמשיך במסע.  

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

איי תאילנד

עד שאתם טסים לתאילנד, אל תתפשרו על טיול פחות ממושלם!

המחירים הנמוכים ביותר! לילה במלון מתנה! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם באתר 2East.