פוסטים

ביטוח נסיעות למזרח הרחוק

ביטוח נסיעות למזרח הרחוק
Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

במשך שנים רבות המזרח הרחוק עורר את סקרנותם של הרבה מאוד אנשים, עיתונאים, סוחרים, חוקרים ואנשים מן היישוב, שהתעניינו בתרבויות הפעילות במקום, באורח החיים של תושבי האזור, אוכל, לבוש, מנהגים ומסורות.

עם הזמן נסיעה למזרח הרחוק הפכה להיות דבר פשוט וקל, בוודאי ביחס לעבר, והאזור משך אליו לא מעט תיירים שלא בהכרח התעניינו בקסם השורר בו אלא חיפשו מקום חדש לבקר ולטייל בו. זה נכון גם לגבי ישראלים רבים שביקשו לבקר במדינות השונות השוכנות באזור, הודו, תאילנד, נפאל, לאוס, וייטנאם, קמבודיה ומדינות אחרות.

היום נסיעה למזרח הרחוק היא דבר יחסית נפוץ ואפשר למצוא צעירים אחרי צבא, זוגות, משפחות עם ילדים, קבוצות בטיולים מאורגנים וכן זוגות בפנסיה המבקשים לטייל ולבקר במקום. כל מי שעושה זאת ולא משנה לאיזה יעד במזרח הרחוק הוא בוחר לטוס חייב לרכוש לפני כן ביטוח נסיעות.

מה זה ביטוח נסיעות ולמה חשוב לרכוש אותו לפני נסיעה למזרח הרחוק?

ביטוח נסיעות לחו"ל באופן כללי, מבטיח שאנחנו נוכל לקבל החזרים כספיים על כל הוצאה שנעשה במידה ונידרש לטיפול רפואי מסיבה כזו או אחרת, הכל כמובן על פי תנאי הפוליסה והסכומים המצויינים בה.

באופן כללי, כפי שאנחנו יכולים לשער, תמיד קיימת אפשרות שנתמודד עם פציעות ומחלות בעת שהייתנו בחו"ל. במקרה של המזרח הרחוק, אזי שהסיכון הוא משמעותי יותר, הן בגלל תנאי התברואה במקום, הן בגלל אופי התחבורה ותרבות הנהיגה באזור והן בגלל סיכונים שאנחנו יכולים לקחת על עצמנו כחלק מהטיול, בין אם זה טראק בהרים ובין אם סנפלינג, בנג'י או כל אטרקציה אחרת שעלולה, לצערנו להיגמר באסון.

ביטוח נסיעות למזרח הרחוק מציע לנו לקבל החזרים כספיים על כל הוצאה שנידרש לעשות ומעבר לכך, הוא מאפשר לנו ליהנות משורה של פונקציות שעלולות להתגלות כחיוניות מאוד ויקרות אם נידרש לשלם עליהן מכיסנו. למשל, חילוץ והצלה, הטסה לארץ, הטסה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה לבית החולים בו אנחנו מאושפזים ועוד. אלו דברים שאנחנו לא תמיד חושבים עליהם, אך לצערנו מאוד ייתכן שנידרש להשתמש בהם.

איך רוכשים ביטוח נסיעות ואיפה הוא תקף?

בעיקרון, לפני שאנחנו נוסעים לחו"ל, לא משנה לאיזה יעד, עלינו לפנות לסוכנות ביטוח ולרכוש דרכה ביטוח נסיעות שיתאים לצרכים שלנו ולאופי הטיול שאנחנו מתכוונים לעשות.

במקרה של נסיעה למזרח הרחוק, הרי שהרבה פעמים היא כוללת מספר יעדים ולא רק יעד. למשל, צעירים רבים בוחרים לעשות טיול המשלב את הודו, תאילנד, נפאל ומדינות אחרות. ישנם כאלה המשלבים בנסיעה אחת שהייה בוייטנאם, לאוס, קמבודיה, אחרים בוחרים לטייל בתאילנד ולטוס משם ליפן.

בכל מקרה, כשרוכשים ביטוח נסיעות למזרח הרחוק, יש לציין באילו מקומות מתכוונים לשהות, מתי מתכוונים לצאת מהארץ ועם אפשר גם כמה זמן הטיול אמור להיערך. לא תמיד ניתן לתת תאריך חזרה (בפרט זה נכון במקרים של טיול אחרי צבא). זה חיוני, בשביל שיהיה ניתן לתחם את זמן הביטוח ולקבוע את העלויות שלו.

חשוב מאוד גם לבחון מה סוג הטיול שמבקשים לערוך, ולבדוק אילו הרחבות יכולות להתאים במידת הצורך, למשל, הרחבות לצלילה, גלישה, סנפלינג, טיול שטח ודברים אחרים שיכולים להיות חיוניים מאוד.

לסיכום, כל מי שרוצה לרכוש ביטוח נסיעות למזרח הרחוק, מוזמן ליצור קשר עם סוכנות ביטוח ולקבל את כל המידע הרלוונטי. הסוכנים ידעו לספק לכם את כל המידע הרלוונטי עבורכם ולמצוא את הפוליסה המתאימה בשבילכם בעלות המשתלמת ביותר.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

איי תאילנד

עד שאתם טסים לתאילנד, אל תתפשרו על טיול פחות ממושלם!

המחירים הנמוכים ביותר! לילה במלון מתנה! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם באתר 2East.