פוסטים

טיסה לסיישל בזול?  כן, זה אפשרי!

טיסה לסיישל בזול?  כן, זה אפשרי!
Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

איי סיישל הם ארכיפלג המורכב מ-115 איים מול חופה המזרחי של אפריקה. אז מה הופך אותם לאחד מהיעדים הפנטסטיים ביותר שמציתים את דמיונם של טיילים רבים? כבר עשורים שהאיים נחשבים לאחד מהמקומות היפים ביותר בעולם. החופים הלבנים והנעימים, האווירה האקזוטית והנופים עוצרי הנשימה הם משאת נפשם של רבים שכמהים לחוות את היופי של האיים לפחות פעם אחת בחיים. העובדה הזו ידועה היטב, אמנם, גם לתושבי המדינה. לכן, חופשה זו נחשבת מאז ומתמיד לאחת מהיקרות ביותר ומגיעה עם תג מחיר גבוה למדי. עם זאת, זה ממש לא אומר שטיסה לסיישל היא בהכרח מחוץ לתקציב שלנו. עם מעט סקר שוק, נוכל למצוא לא מעט מלונות שיתאימו לתקציב ואפילו טיסות שלא בהכרח יגרמו לנו לקרוע את הכיס. צוות Ypaymore.co.il ישמח לסייע לך להגשים את החלום ולתכנן חופשה במסגרת היכולות שלך גם לגן העדן של סיישל. אלו כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון בחיפוש אחרי טיסה לסיישל במחיר משתלם.

לא חייבים לקחת טיסה לסיישל בעונת השיא

מטבע הדברים, אם נבחר לטוס בעונת התיירות החמה ביותר, המחירים יהיו בשמיים. העובדה הזו נכונה לכל יעד, אבל כשזה מגיע לטיסה לסיישל, הקפיצה יכולה להיות משמעותית משנצפה. גמישות עם התאריכים ונכונות להתפשר על קונקשן פחות נוח, יכולות לצמצם עלויות משמעותית. גם אם נגלה שהחופשה המשפחתית שלנו גולשת מעט לתקופת הלימודים של הילדים, אין ספק שזה מחיר קטן לשלם. שיעורים תמיד אפשר להשלים – חופשות אקזוטיות, פחות.

מחירי כרטיסי טיסה משתנים בהתאם ליום בשבוע, לתקופה בשנה ולחגים הקרובים. ככל שנמצא מועד שלא קרוב לחגים המשמעותיים, סביר להניח שהמחיר ירד. בנוסף, תמיד זול יותר לטוס באמצע השבוע מאשר בסוף שבוע, מכיוון שרוב האנשים נוסעים בסופי שבוע וחברות התעופה מעלות את המחירים.

לערוך השוואת מחירים קפדנית

כיום יותר מתמיד קל למצוא דילים משתלמים, אפילו כשמדובר בטיסה לסיישל. אתרי השוואת מחירים וחברות מובילות המציעות חבילות נופש, כמו Ypaymore, יאפשרו לך לערוך חיפוש קפדני ולוודא שתמיד זמינים לך המחירים השווים ביותר בכל רגע נתון. עם מעט סבלנות ונכונות להתגמש, נוכל למצוא מחיר שיתאים לכיס שלנו.

איך עוד נוכל לצמצם עלויות?

ההוצאות על חופשה בסיישל לא מתחילות ונגמרות בטיסה. מהלינה ועד לכל שלל האטרקציות המדהימות שמחכות לך במדינת האיים הזו, מחכות לנו לא מעט עלויות. כדי לסייע לך ליהנות מחופשה בתקציב מהרגע שעולים על המטוס בנתב"ג ועד שחוזרים הביתה, אלו עוד כמה טיפים שימושיים וחסכוניים.

גם אפשרויות הלינה הצנועות יכולות להיות מפנקות

אמנם עדיין אין הרבה אפשרויות זולות ללינה באיי סיישל, אבל אם נהיה מוכנים לחפש מעט, ניתן למצוא היום חדרים מאוד נעימים ב-Airbnb ובבתי הארחה ומלונות קטנים. ניתן למצוא היום בעלויות החל מ-100 דולר ללילה בתי מלון סבירים לחלוטין שיאפשרו לך לשמור את הכסף שלך לכל הכיף שמחכה לך.

אפשרות נוספת, היא לבחור בבתי מלון שיציעו לך ארוחת בוקר או אפילו חצי פנסיון. כיסוי עלויות האוכל עשוי לחסוך משמעותית גם הוא, מכיוון שמחירי המסעדות הטובות באזור גבוהים למדי. לרוב, ארוחות הבוקר בבתי המלון מאוד נדיבות ומציעות מגוון רחב ועשיר מאוד.

ללכת על אוכל רחוב

טיסה לסיישל לא חייבת לכלול בילויים במסעדות יוקרה. זה רחוק מלהיות הבילוי המרכזי באזור. אכילה במסעדות באיי סיישל יקרה עד כאב, גם עבור אוכל ממוצע למדי. עם זאת, איי סיישל מלאים גם בדוכנים שמציעים מנות מקומיות טעימות, ייחודיות ומעניינות במחירים נמוכים מאוד. אלו גם המקומות שבהם רוב המקומיים אוכלים ארוחת ערב וזה יכול ללמד אותנו לא מעט על מידת האותנטיות והאיכות.

לנסוע בתחבורה ציבורית

מוניות בסיישל יקרות מאוד והן לא אופציה ריאלית עבור מי שמנסה לנסוע בתקציב נמוך. אפשר לשכור רכב בסביבות $40 דולר ליום, מה שיכול להיות משתלם אם נוסעים בקבוצה. עם זאת, הדרך המשתלמת ביותר להתנייד תהיה באוטובוס. מעבר לעובדה שמדובר באמצעי תחבורה נוח למדי, הנופים בדרך הם אטרקציה בפני עצמה.

אז הגיע הזמן להתכונן לטיסה לסיישל? כדי למצוא את המחירים המשתלמים ביותר כיום בשוק ולהתחיל לתכנן חופשה מושלמת במסגרת התקציב שלך, פשוט מבקרים ב-Ypaymore.co.il ובחיפוש פשוט אחד, חופשת החלומות שלך כבר בדרך.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

איי תאילנד

עד שאתם טסים לתאילנד, אל תתפשרו על טיול פחות ממושלם!

המחירים הנמוכים ביותר! לילה במלון מתנה! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם באתר 2East.