פוסטים

גואה – דרום הודו

גואה – דרום הודו
administrator

administrator

גואה – דרום הודו
גואה היא מדינה בהודו הנמצאת במערב בחוף הים הערבי , היא גם המדינה הקטנה ביותר בתת היבשת ההודית ואחת המעניינות והיפות ביותר.
בגואה חיים כמיליון וחצי איש שחצי מהם גרים בערים והשאר באזורים כפריים, בעבר היתה גואה מושבה פורטוגזית שעדיין ניתן לראות את השפעותיה בתרבות ואדריכלות .
בדרך כלל השם גואה מוזכר עם מסיבות הטראנס ומטיילים ישראלים שמגיעים אחרי צבע כדי להתפרק ולאבד את הצפון , אך גואה מציעה גם חופים קסומים עם תיירים ומשפחות, בתי מלון מפנקים ושלל אטרקציות .

גואה

עיר הבירה של גואה היא פנג'י , והתושבים במדינה רובם הינדים וכרבע נוצרים שהומרו על ידי הפורטוגזים .
העיסוק העיקרי של התושבים בערי גואה הוא בתיירות, בנוסף חלק מהתושבים המתגוררים בכפרים עדיין עוסקים בדייג ובגידול אגוזי קוקס וקשיו .

היסטוריה : לפני קצת יותר מחמש מאות שנה נתקל חוקר ארצות פורטוגזי בשם וואסקו דה גמה בעיר גואה במהלך התפשטות הקולוניאליזם הפורטוגזי ומאז הפכה העיר לנשלטת על ידי פורטוגל למשך 450 שנה ומבודדת משאר חלקי הודו .

במהלך השנים נלחמו הפורטוגזים בהולנדים ובאנגלים כדי לשלוט בגואה ובשלב מסויים גם החלו להמיר את דתם של המקומיים מדת ההינדו לנצרות , עד היום ניתן לראות את הבניה הפורטוגזית בכל מקום במדינה וחלק גדול מהכנסיות המפוארות נבנו על ידי הפורטוגלים.
בתחילת שנות השישים פלש הצבא ההודי לגואה וכבש אותה מידי הפורטוגזים כמעט ללא התנגדות והשאר כבר היסטוריה .
בתחילת שנות השישים החלו להגיע לגואה תיירים היפים שנמשכו לחופי הדקלים לאוירה החופשית והמשוחררת ויחסם הפתוח של המקומיים לחיים פרועים הכוללים סמים אלכוהול ומוזיקה .

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

איי תאילנד

עד שאתם טסים לתאילנד, אל תתפשרו על טיול פחות ממושלם!

המחירים הנמוכים ביותר! לילה במלון מתנה! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם באתר 2East.