פוסטים

טיסות למלדיביים בהישג ידכם

טיסות למלדיביים בהישג ידכם
Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

גם אם הסקרנות לא עוזבת אותנו, יש יעדי חופשה מסוימים שרבים מאיתנו מוותרים עליהם מראש, אפילו אם הם חוזרים אלינו שוב ושוב בחלומות. ככה זה, אנחנו נוטים לחשוב שאתרי נופש הפזורים בחופים אקזוטיים ויפהפיים, הם פשוט לא במסגרת התקציב שלנו. זו כנראה הסיבה שמשפחות רבות בישראל לא טורחות לבדוק עלויות לטיסות למלדיביים – וחבל! המציאות בשטח מספרת סיפור אחר לחלוטין. כיום יותר מתמיד, האפשרויות מגוונות מאוד ואם ניערך כמו שצריך לנסיעה ונהיה מוכנים להשקיע מחשבה ומאמץ, נוכל למצוא טיסה גם במסגרת התקציב שלנו. צוות נהורה טורס אסף כמה נקודות למחשבה שיסייעו לך למצוא את כרטיס הטיסה האידיאלי.

לא חייבים לבחור בקונקשן הקצר ביותר לטיסות למלדיביים

הטיסה אל האיים המלדיביים היא לא קצרה. מעבר לעובדה שמדובר ביעד רחוק יחסית, אין כיום טיסות ישירות וניאלץ לעשות קונקשן. ברוב המקרים, דרך הודו או סרי לנקה. עם זאת, יש מקרים בהם דווקא הקונקשן מאירופה יהיה משתלם יותר. ככל שנהיה מוכנים לבחור בקונקשן עם זמני המתנה ארוכים, ייתכן מאוד שנוכל למצוא טיסות למלדיביים במחירים שלא האמנו שזמינים בכלל. אחרי הכול, גם ככה מדובר בחופשה ארוכה יחסית ואחרי יום של רגיעה מפנקת על החוף, נשכח בכלל שבילינו כל כך הרבה בשדה התעופה.

לתכנן בצורה חכמה את אריזת המזוודות

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לייקור מחירי טיסה הוא המטען. סביר מאוד להניח שנבלה חלק ניכר מהחופשה שלנו בבגד ים. הנקודה הזו יכולה לסייע לנו לארוז בצורה חסכונית. אם נצליח להצטמצם לטרולי אישי עבור כל נוסע, נוכל לחסוך את שליחת המזוודה במטען. החיסכון יכול להיות משמעותי מאוד. עם זאת, כדאי שנהיה בטוחים שלא תיווצר סיטואציה בה נזדקק למזוודה בנסיעה חזרה. שינויים במעמד הטיסה ותוספות מטען ברגע האחרון יכולים לעלות הון תועפות.

לקחת את הזמן בחיפוש אחר טיסות למלדיביים

ברוב המקרים, ככל שנערוך את השוואת המחירים שלנו יותר זמן מראש, טווח האפשרויות שלנו יהיה רחב יותר. אם נבחר בטיסה לתקופה היבשה, אבל לא בהכרח לשיא עונת התיירות, נגלה שניתן למצוא מחירים לא רעים בכלל. עם זאת, כדאי שניקח בחשבון שהמכירה במועד המוקדם ביותר לא תמיד תהיה המשתלמת ביותר. כדאי לערוך מספר חיפושים על פני כחודשיים ולראות אם חל שינוי כלשהו. בטווח של 9 חודשים מראש, סביר להניח שנוכל למצוא דיל שווה.

גמישות במשך השהות ובמועד הטיסה תעשה פלאים לעלויות

כדאי שנפתח לעצמנו טווח כשאנחנו מתחילים לחפש טיסות למלדיביים. אם הטווח הזה אפשרי מבחינת ימי החופשה שלך בעבודה או תקופת הלימודים של הילדים, כדאי לנצל אותו כמה שיותר. סביר מאוד להניח שהגמישות הזו תחשוף בפנינו הרבה יותר אפשרויות משתלמות. יש ימים בהם חברות התעופה מציעות מחיר נמוך בהרבה מאשר ימים אחרים. לפעמים מדובר בקונקשן דרך יעד זול יותר, לפעמים פשוט עניינים של היצע וביקוש. כל עוד נפגין גמישות, נראה שיש לנו הרבה יותר כוח מינוף בתהליך השוואת המחירים.

ללכת על חבילות נופש

דרך משתלמת נוספת לתכנן טיסות למלדיביים הוא למצוא מחיר מוכן מראש עבור הטיסה, הלינה, ההעברות ואפילו בחלק מהמקרים לאטרקציות. ניתן למצוא כיון מגוון אדיר של חבילות נופש לאיים המלדיביים שיכללו את כל מה שנזדקק לו כדי לעשות המון כיף ולסגור את כל התשלום מראש. ברוב המקרים, המחיר יהיה משתלם בהרבה מאשר אם ננסה להרכיב חבילה כזו בכוחות עצמנו. השוואת מחירים וסקר שוק נרחב, עם אתרים שמאפשרים לעשות זאת באופן נגיש ונוח, יהפכו את המשימה הזו לקלה מתמיד.

להקפיד על השוואת מחירים בכל צעד

הדרך לכרטיס הטיסה האידיאלי לתקציב שלך לא תמיד תהיה כל כך קצרה. ייתכן מאוד שיהיה עליך לערוך מספר חיפושים במועדים שונים, לבחון מגוון רחב של אפשרויות ובעיקר – לאמץ את כל הנכונות להתגמש בלוח הזמנים שלך. אלו מאיתנו שיעשו את כל זה, יגלו שהחלום על חופשה במלדיביים מעולם לא היה קרוב יותר.

עם זאת, יש לך עוד אפשרות – פשוט למצוא טיסה עם אתר השוואת מחירים שרואה את הצרכים שלך לפני הכול. בנהורה טורס מחכים לך דילים שווים במיוחד לאיים המלדיביים. רוצה למצוא טיסות למלדיביים במיוחד עבור הצרכים שלך? מזמינים אותך לפנות אלינו היום.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

איי תאילנד

עד שאתם טסים לתאילנד, אל תתפשרו על טיול פחות ממושלם!

המחירים הנמוכים ביותר! לילה במלון מתנה! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם באתר 2East.