פוסטים

טיפים חובה לפני רכישת ביטוח נסיעות למזרח הרחוק

טיפים חובה לפני רכישת ביטוח נסיעות למזרח הרחוק
Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

חושבים על תאילנד? מאוהבים ביפן? אולי דווקא סין? לא משנה מה היעד שאתם רוצים לטוס אליו במזרח הרחוק – אתם חייבים את המדריך המלא לביטוח נסיעות למזרח הרחוק

ביטוח נסיעות לחו"ל למזרח הרחוק – המדריך המלא לכל ישראלי שטס ליעדים הנחשקים שיש למזרח הרחוק להציע לנו

את הטיול למזרח הרחוק אף צעיר לא רוצה לפספס. התרבויות השונות, האווירה הצבעונית, העתיקות המרתקות והמסורת שנראית כאילו זה הרגע אנו צופים בעוד יצירה הוליוודית מניעים צעירים רבים לבחור דווקא במזרח הרחוק כיעד מועדף לטיול שאחרי הצבא.

טיול למזרח הרחוק אינו טיול ליעד אחד, אלא טיול מסביב למדינות אסיה, או לפחות חלק מהן. המזרח הרחוק מציע לישראלי מגוון רחב של יעדים לטיול בלתי נשכח. בין היעדים האהובים על הישראלים במזרח הרחוק ניתן למנות את תאילנד, יפן, סין, הפיליפינים, הונג קונג,, וייאטנם, הודו, נפאל וסינגפור.

לא משנה מה היעד שלכם ומה איכות שירותי הרפואה בה, ללא ספק תרצו שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל שמספק לכם את המענה הטוב ביותר. חשוב לדעת כי לכל טיול ולכל יעד מאפיינים ייחודיים ולכן ביטוח הנסיעות הטוב ביותר למדינות אירופה הוא לא בהכרח הביטוח המועדף כשאנו מדברים על ביטוח נסיעות למדינות המזרח הרחוק.

ביטוח נסיעות מותאם אישית למזרח הרחוק

מועד הטיול, יעד הטיול ואפילו נתוניו האישיים של המטייל משפיעים מאוד על ההתאמה של פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר ולכן רצוי להתייעץ עם מומחה לביטוח נסיעות לחו"ל שיש לו את הידע המקיף ביותר על ביטוח נסיעות למזרח הרחוק.

עם וותק של קרוב ל-40 שנה בענף הביטוח ודירוג בצמרת סוכני ביטוח הנסיעות בארץ, מומחי מחלקת ביטוח הנסיעות של "הירשוביץ פתרונות" יידעו לספק לכם את המענה המדויק ביותר בכל הנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל, עם התאמה אישית של הפוליסה לכל הצרכים של מטייל למזרח הרחוק.

במקרים מסוימים, ייתכן שמומחה ביטוח הנסיעות של "הירשוביץ פתרונות" ימליץ לכם דווקא על ביטוח נסיעות לתרמילאים. ביטוח נסיעות לתרמילאים בחו"ל הוא ביטוח שמתחשב בעובדה שהתרמילאי שוהה זמן בחו"ל מעל 30 יום תוך איזון מרבי בין צרכי המטייל לבין תקופת השהות הארוכה.

טיסות זולות למזרח הרחוק

את ביטוח הנסיעות חשוב לרכוש ב"הירשוביץ פתרונות" מיד לאחר הזמנת הטיסות, על מנת שאם חלילה תיאלצו לבטל את הנסיעה בגין מצב רפואי או כל סיבה אחרת שמופיעה בפוליסה – תוכלו לקבל החזר מלא או חלקי מחברת הביטוח (בהתאם לתנאי הפוליסה).

ואם אנחנו כבר מדברים על טיסות לסין, שמטבע הדברים אינן זולות בשל אורך הנסיעה ומשך זמן הטיסה, אנו ממליצים בחום על השוואת מחירי טיסות לסין. מנועי חיפוש מתקדמים, כמו זו שמופיעה באתר "קליק אנד פליי", עשויים לחסוך לכם עשרות אחוזים ממחיר הטיסה למזרח הרחוק.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

איי תאילנד

עד שאתם טסים לתאילנד, אל תתפשרו על טיול פחות ממושלם!

המחירים הנמוכים ביותר! לילה במלון מתנה! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם באתר 2East.